Ιδιωτική Ετικέτα Vs Προσφορές Επωνύμων – Μία μάχη που καλά κρατεί

Πρόσφατη έκθεση της IRI αναφορικά με την “Ιδιωτική Ετικέτα στις Δυτικές Οικονομίες” αποκαλύπτει ότι τα προϊόντα PL είναι κάτω από πίεση σε όλη την Ευρώπη, με μερίδια αγοράς τα οποία μειώνονται.

Οι λιανοπωλητές και οι παραγωγοί αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν την πρόκληση και τις διαμορφούμενες συνθήκες της αγοράς, κάτω από την πίεση των discounters και των προσφορών των επωνύμων.

Τι συμβαίνει άραγε με την Ιδιωτική Ετικέτα και πόσο ο πόλεμος τιμών με τις προσφορές των εθνικών σημάτων θα κρατήσει;

Στην αναφορά που μπορείτε να κατεβάσετε ΕΔΩ αναλύονται οι τάσεις ιδιωτικής ετικέτας των πωλήσεων και των τιμών και οι προσφορές σε έξι ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κάτω Χώρες και Ηνωμένο Βασίλειο), καθώς και στις ΗΠΑ και την Αυστραλία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *