Sales Insights – Sales Audit + Fast Action Plan

Το απόλυτα πετυχημένο και αγαπητό στους πελάτες μας εργαλείο Sales Insights Diagnostics διατίθεται τώρα και ON-LINE. Kάντε το δικό σας τεστ πατώντας ΕΔΩ και διαπιστώστε εάν χρειάζεστε και σε τι βαθμό τη δική μας βοήθεια.

Το Sales Insights είναι ο οδικός χάρτης που οδηγεί στη βελτίωση των λειτουργιών πωλήσεων και των επιχειρηματικών επιδόσεων και επισημαίνει τι λειτουργεί σωστά, τι λειτουργεί λανθασμένα ή καθόλου και τι μπορείτε να κάνετε για αυτό, γρήγορα.

Είναι η Διαγνωστική Τομογραφία της εμπορικής δραστηριότητας, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό περιβάλλον, που ενσωματώνει Αξίες, Αρχές, Στόχους, Στρατηγικές, προτείνει Διορθωτικές Ενέργειες και Σχέδια Δράσης για την Επίτευξη των Στόχων και περιλαμβάνει πέντε επιμέρους ενότητες:

  1. Έλεγχο Πωλήσεων (Sales Audit)
  2. Έλεγχο Διανομών (Distribution Channel Assessment)
  3. Έλεγχο Πιστώσεων (Credit Control)
  4. Έλεγχο Υποστήριξης Πωλήσεων (After Sales Service Audit)
  5. Έλεγχο Νοημοσύνης Μάρκετινγκ (Marketing Intelligence Assessment)

Το Αναλυτικό Πρόγραμμα μπορείτε να το κατεβάσετε ΕΔΩ

 

Η λειτουργία του Sales Insights συνίσταται:

  • στην ανάλυση της εμπορικής διάρθρωσης, λειτουργίας, αποδοτικότητας και ανταποδοτικότητας προς την εταιρεία
  • στον έλεγχο των επιπέδων ευθύνης και λογοδοσίας σε όλο το φάσμα.
  • στη διερεύνηση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων των συμμετεχόντων
  • στον έλεγχο βαθμού αποδοτικότητας της κάθε ομάδας ξεχωριστά και συνολικά.

ενώ Στρατηγικά προσεγγίζει

  • την ευθυγράμμιση πωλήσεων και μάρκετινγκ με τις εταιρικές απαιτήσεις και προσδοκίες
  • τη σύγκλιση των δεξιοτήτων με τις ευκαιρίες για την ανάπτυξη ξεκάθαρου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
  • τη μετατόπιση στρατηγικής από τη διαχείριση προϊόντων στη διαχείριση πελατών
  • την αναθεώρηση του μάρκετινγκ DNA για τη συν-δημιουργία εμπειριών και την καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων με την πελατειακή βάση.

 

Η υλοποίηση του Sales Insights βοηθά την επιχείρηση να

  1. να κατανοήσει πλήρως τη λειτουργία και τις παθογένειες του εμπορικού
  2. να αντιληφθεί τον πραγματικό βαθμό ανταπόκρισης των πελατών της
  3. να αναλύσει το κόστος της ανά πελάτη και κανάλι διανομής
  4. να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των στελεχών και συνεργατών της
  5. να προσδιορίσει το βαθμό συνεισφοράς του καθενός στο τελικό εταιρικό αποτέλεσμα.

και της παρέχει τη δυνατότητα να παραλάβει μία Ολοκληρωμένη Αναφορά Προτεινόμενων Διορθωτικών Ενεργειών και Σχεδίων Δράσης, που

  1. ενισχύουν τη δυναμική του εμπορικού
  2. βελτιώνουν τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα του ανθρώπινου δυναμικού
  3. αναβαθμίζουν τον πελατειακό προσανατολισμό και
  4. δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη ξεκάθαρου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Για να διαπιστώσετε εάν χρειάζεστε και σε τι βαθμό το Sales Insights, κάντε το Διαγνωστικό Test πατώντας ΕΔΩ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *