Διοίκηση Ποιότητας στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις

Στο σημερινό ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον, η ποιότητα αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους ανταγωνιστικούς παράγοντες για την ικανοποίηση των πελατειακών αναγκών.

Παρόλο λοιπόν που το μάρκετινγκ της επιθυμίας στη σημερινή Ελλάδα έχει ξεκάθαρα ευθυγραμμιστεί στον άξονα της πιο προσιτής τιμής, η Ποιότητα από μόνη της δεν αποτέλεσε αλλά ούτε και ποτέ πρόκειται να αποτελέσει ελάσσονος σημασίας παράμετρο καταναλωτικής προτίμησης.

Η Διοίκηση Ποιότητας ήταν ανέκαθεν και θα παραμείνει ένα ισχυρό εργαλείο Βελτιωτικής Αλλαγής σε όλα τα επίπεδα – ειδικά στις επιχειρήσεις Τροφίμων και Ποτών.

Το περισσότερο αποτελεσματικό και cost-efficient μοντέλο Σύγχρονης Διοίκησης Ποιότητας βασίζεται πάνω σε 3 σημαντικούς πυλώνες:

Διαχείριση Ποιότητας

Η Διαχείριση Ποιότητας ή QM (Quality Management), είναι Στρατηγική, που καθιερώνει το στυλ διαχείρισης και πολιτικής της εταιρείας, θέτοντας χρήσιμα και ουσιώδη συστήματα (Proactive & Reactive) σε λειτουργία.

Η σύγχρονη Διαχείριση Ποιότητας είναι περισσότερο από 70% Proactive!

Διασφάλιση Ποιότητας

Η Διασφάλιση Ποιότητας ή QA (Quality Assurance), είναι η εργασιακή πειθαρχία συλλογής, εφαρμογής, αξιολόγησης και επαναπροσδιορισμού διαδικασιών, με στόχο την οργάνωση όλων των πληροφοριών που απαιτούνται για τη συγκρότηση της συνολικής εταιρικής διαδικασίας και των Προτύπων Εφαρμογής.

Ποιοτικός Έλεγχος

Ο Ποιοτικός Έλεγχος ή QC (Quality Control) είναι μία καθαρά Proactive και επισταμένη διαδικασία ελέγχου, ότι τα πράγματα γίνονται σωστά, μέσω έγκυρων και έγκαιρων μετρήσεων που προλαμβάνουν αστοχίες σε όλα τα επίπεδα.

Είναι λάθος να θεωρεί σήμερα κάποιος τον Ποιοτικό Έλεγχο ως ένα στατικό ελεγκτικό εργαλείο αυτοψίας και μόνο, που πυροδοτεί το μηχανισμό αντίδρασης (Reactive) όταν και εφόσον προκύψει.

Ο σύγχρονος Ποιοτικός Έλεγχος είναι ένα δυναμικό και ευέλικτο εργαλείο Πρόβλεψης και Διορθωτικών Ενεργειών (Proactive).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *