Το φαινόμενο Ελληνικό Γιαούρτι

Για σχεδόν μια δεκαετία, το ελληνικό και το “ελληνικού στυλ” γιαούρτι υπήρξε η κινητήρια δύναμη πίσω από την ανάπτυξη της κατηγορίας στη διεθνή αγορά. Με κορυφαίους παίκτες μεταξύ των άλλων τις εταιρείες Chobani, Danone, ΦΑΓΕ και Yoplait, η αγορά αναπτύχθηκε πολύ γρήγορα τα τελευταία χρόνια.

Η συνολική παγκόσμια αγορά γιαουρτιού εκτιμάται σε περισσότερο από $55 δις με την ακόλουθη κατανομή: Ευρώπη 39%, Ασία/Ειρηνικός 28%, Βόρεια Αμερική 15%, Νότια Αμερική 13% και Μέση Ανατολή/Αφρική 5%.

Η συνεχιζόμενη επανάσταση στο ελληνικό γιαούρτι θα εξακολουθήσει να ενισχύει την ανάπτυξη της κατηγορίας σε όλο τον κόσμο. Ειδικά η αγορά των ΗΠΑ εκτιμάται ότι θα αυξάνεται κατά 5% ετησίως, πριν ξεπεράσει τα $4 δις το 2020, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 50% της συνολικής US αγοράς.

Το ενδιαφέρον για το ελληνικό γιαούρτι έχει εξαπλωθεί πέρα ​των ΗΠΑ – στην Ευρώπη, Ασία και Ωκεανία – και έχει εμπνεύσει μια νέα γενιά υψηλής πρωτεΐνης προϊόντων. Συνεχείς καινοτομίες, εισαγωγή νέων γεύσεων, νέες συσκευασίες, νέες τεχνολογίες και επεκτάσεις των παραγωγικών γραμμών έχουν συμβάλει στο φαινόμενο ελληνικό γιαούρτι.

Οι διαρκώς εξελισσόμενες καταναλωτικές επιθυμίες, οι προτιμήσεις και οι διαφοροποιήσεις των προϊόντων, αποτελούν τους βασικούς άξονες ενίσχυσης της ανάπτυξης του ελληνικού γιαουρτιού μέσα από τις καινοτομίες των συνταγών και των συσκευασιών.

Οι παραγωγοί ελληνικού γιαουρτιού ενισχύσουν την ανταγωνιστική τους θέση με καινοτόμες συνταγές και εξειδικευμένες συσκευασίες για να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι βρίσκουν το ελληνικό γιαούρτι να είναι πιο χορταστικό και θρεπτικό σε σχέση με άλλα εναλλακτικά προϊόντα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *