Νοημοσύνη Μάρκετινγκ (Mi)

Στο σημερινό έντονα ταραγμένο περιβάλλον με τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και την διαρκώς επιδεινούμενη ύφεση, όλες οι διεργασίες μάρκετινγκ για να καταστούν ανταποδοτικές, πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένα μοντέλα νοημοσύνης μάρκετινγκ.

Η νοημοσύνη μάρκετινγκ ή marketing intelligence (Mi) είναι μία διαδικασία, βάσει της οποίας αποκτώνται και αναλύονται πληροφορίες προκειμένου:

  1. Να κατανοήσουμε τις ευκαιρίες στην αγορά.
  2. Να προσδιορίσουμε τρέχουσες αλλά και μελλοντικές ανάγκες.
  3. Να προσδιορίσουμε τη στρατηγική διείσδυσης στην αγορά και τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας.
  4. Να εκτιμήσουμε σωστά τις προτιμήσεις, τις στάσεις και τη συμπεριφορά των πελατών και της αγοράς.
  5. Να αξιολογήσουμε τις αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον που μπορούν να επηρεάσουν το μέγεθος και τη φύση της αγοράς στο μέλλον.
  6. Να σχεδιάσουμε την κατάλληλη πλατφόρμα για να διασφαλίσουμε την ικανοποίηση των πελατειακών αναγκών με επικερδή τρόπο.

Νοημοσύνη μάρκετινγκ ΔΕΝ είναι η τέχνη του να βρίσκεις έξυπνους τρόπους για να διαθέτεις αυτό που κάνεις

Νοημοσύνη μάρκετινγκ είναι:

  • η τέχνη της δημιουργίας πραγματικής αξίας για τους πελάτες
  • η τέχνη της ενίσχυσης των πελατών για να γίνονται πάντα καλύτεροι
  • η τέχνη της σύγκλισης των πελατειακών και των εταιρικών αναγκών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *