Νοημοσύνη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ: Ένα Χρήσιμο Εργαλείο Ανάπτυξης

Η Νοημοσύνη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ είναι μια ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, μέσω της οποίας δεδομένα τόσο της αγοράς όσο και της εταιρείας αναλύονται και μεταφράζονται σε ζωτικής σημασίας πληροφορίες. Αυτές οι πληροφορίες στη συνέχεια και με τη βοήθεια μεθοδολογιών CRM, μετατρέπονται σε ΑΞΙΑ, συγκλίνοντας τις Πελατειακές με τις Εταιρικές ανάγκες.

Το Αναθεωρημένο Μοντέλο, διευκολύνει την αποτύπωση των χαρακτηριστικών της αγοράς και των προτιμήσεων των πελατών/καταναλωτών, ενισχύοντας έτσι τη δυναμική σας για έγκαιρη διείσδυση και διεκδίκηση ενός καλύτερου μεριδίου αφοράς.

Ως ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, απαιτεί την εφαρμογή ενός Ολοκληρωμένου Μοντέλου,  βάσει του οποίου Σχεδιάζουμε, Προϋπολογίζουμε, Εφαρμόζουμε, Αξιολογούμε και Διορθώνουμε δεδομένα και παραμέτρους, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την Επίτευξη των Στόχων.

Το Αναθεωρημένο Μοντέλο μας, έχει διαμορφωθεί σε 4 άξονες:

  1. Ελαχιστοποίηση Αποκλίσεων και Ευθυγράμμιση Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, πάνω στις εταιρικές απαιτήσεις και προσδοκίες.
  2. Ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ευθυγράμμιση με τις Ευκαιρίες στην αγορά, προκειμένου να πετύχουμε ξεκάθαρο Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα.
  3. Μετατόπιση Στρατηγικής από τη Διαχείριση Προϊόντων στη Διαχείριση Πελατών.
  4. Αναθεώρηση του Μάρκετινγκ DNA για τη συν-δημιουργία εμπειριών και την καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες/καταναλωτές.

Η ολοκληρωμένη εφαρμογή του, οδηγεί σε ένα πλαίσιο 4 σημαντικών παραδοτέων:

  1. Sales Audit – Δομή Πωλήσεων, Τρόπος Λειτουργίας, Διαδικασίες και Εργαλεία, Παραδοτέες Αναφορές και Αποτελεσματικότητα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων.
  2. Marketing Audit – Δομή Μάρκετινγκ, Διαδικασίες, Καθήκοντα, Εργαλεία, Παραδοτέες Αναφορές, Μέτρηση και Αξιολόγηση Προωθητικών Ενεργειών, “Μηντιακών” Δραστηριοτήτων και Επενδύσεων Μάρκετινγκ (ROMI).
  3. Οικονομετρική ανάλυση πωλήσεων και Ανταπόδοση Ενεργειών – Αναλύσεις Κερδών/Ζημιών και Περιθωρίων Κέρδους/Ζημίας ανά κατηγορία/κωδικό, Αποδόσεις προσφορών σε συνάρτηση με τα εκτιμώμενα μερίδια αγοράς και τον ανταγωνισμό και Επαναπροσδιορισμός Στόχων για την επίτευξη Μετρήσιμου Ανταποδοτικού Οφέλους.
  4. Brand Audit και Επαναπροσδιορισμός Στρατηγικής επικοινωνίας.

Το μοντέλο νοημοσύνης πωλήσεων και μάρκετινγκ διατίθεται και μέσω της Εκπαιδευτικής Ακαδημίας.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *